STUDY, LEARN, WORK

저희는 읽기, 어휘, 문법, 쓰기, 말하기, 듣기 등 영어의 핵심 기술을 가르칩니다. 숙달을 보장하기 위해, 학생들의 효과적이고 효율적인 영어 이해와 사용을 돕도록 고안된 자체적인 전문 문법, 말하기, 쓰기 교재를 개발했습니다. 저희 커리큘럼은 문학, 사회, 과학 분야의 주제들을 접할 수 있는 광범위한 읽기 자료를 통합하고 있습니다. 학생들이 레벨을 올라갈수록 책임감을 높이기 위해 퀴즈, 시험, 숙제의 횟수가 증가합니다. 저희 프로그램은 학생들이 학습한 정보를 기억하고, 보존하며, 적용하는 능력을 최대화하기 위해 체계적인 복습과 반복을 기반으로 구축되었습니다. 

We teach the core English skills of Reading, Vocabulary, Grammar, Writing, Speaking, and Listening. To ensure mastery, we have developed our own series of specialized Grammar, Speaking, and Writing books designed to help students understand and use English effectively and efficiently. Our curriculum incorporates a wide range of reading materials that expose students to topics in literature, social studies, and science. As students progress through the levels, the frequency of quizzes, tests, and homework increases to ensure accountability. Our program is built on a foundation of systematic review and repetition to maximize students' ability to remember, retain, and apply the information they learn. 

FUN, PLAY, EXPERIENCE

저희 아이엠폴 영어학원은 학생들이 즐겁고 흥미로운 학습 환경 속에서 의미 있는 경험추억 쌓을 수 있도록 열망합니다. 저희는 학생들에게 열정적인 가르침과 흥미로운 교재뿐만 아니라, 실질적인 동기 부여를 통해 학습하도록 격려합니다. 학생들은 노력에 대한 보상으로 포인트 제도를 통해 "아이엠폴 달러"를 적립합니다. 학생들은 이 달러를 사용하여 연례 마켓 데이, 할로윈, 그리고 크리스마스 파티에서 맛있는 간식, 멋진 문구류, 그리고 장난감을 구매할 수 있습니다. 

또한, 저희는 학생들이 교육 과정에 완전히 참여할 수 있도록 능동적이고 참여적인 학습을 우선시합니다. 이러한 역동적인 접근 방식에는 다양한 협력 및 발표 중심의 방법들이 포함됩니다.

At I am Paul English School, we aspire to create a fun, engaging learning environment where students can build meaningful experiences and memories. We encourage students to learn not only through passionate teaching and engaging materials, but also through tangible motivation. Our students are rewarded for their hard work using a point system that allows them to earn "I am Paul Dollars." Students can use these dollars to purchase delicious snacks, stationery supplies, and toys at our annual Market Day, Halloween, and Christmas parties. 

Also, we prioritize active and participatory learning to ensure students are fully engaged in the educational process. This dynamic approach involves a variety of collaborative and performance-based methods: